Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesujące Cię pytania:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajdują się informacje o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru - chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: info@dr.hauschka.pl lub telefonicznie: +48 (22) 751 36 88;
  • Na wyczerpaniu - ostatnie sztuki danego towaru, warto się pośpieszyć z zakupem!;
  • Średnia ilość -  mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy;
  • Duża ilość - w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień;
  • Dostępny na zamówienie - możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą e-mail: info@dr.hauschka.pl lub telefonicznie:   +48 (22) 751 36 88;
  • Spodziewana dostawa - produkt będzie dostępny już wkrótce;
  • Wycofany z oferty - produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

termin otrzymania paczki = dzień wysyłki + czas dostaw

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska;
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 13 zł (przesyłka kurierska zwykła) do 16,50 zł (przesyłka kurierska pobraniowa).

Przy jednorazowych zakupach o wartości powyżej 250 zł, przesyłkę dostarczamy bezpłatnie.

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe;
  • płatność za pobraniem;
  • płatność elektroniczna (przelew on-line);
  • płatność kartą płatniczą.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Ogrodowa 27/29, Kiełpin, 05-092 Łomianki. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. 

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury. Informacje na ten temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodania produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 (22) 751 36 88.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest nie możliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 (22) 751 36 88.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sklep odpowiada za wady towaru?

Tak, każdy klient naszego sklepu korzysta z pełnej ochrony gwarantowanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (obowiązującej od 24 grudnia 2014 r.), lub przepisów o rękojmi zawartych w kodeksie cywilnym (zakup firmowy).

Klient może skorzystać z procedury reklamacyjnej, jeżeli stwierdzi wadę Towaru przed upływem terminu ważności Towaru lub terminu przydatności do użytkowania podanego na opakowaniu, a w razie braku możliwości określenia terminu ważności, przed upływem 2 lat od dnia wydania Towaru.

Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę) do moment zakończenia okresu rękojmi. Dokumenty te są konieczne przy zgłaszaniu reklamacji.

» odpowiedzialność za wady towaru

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 (22) 751 36 88. 

Jeżeli zakupiony Towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem, lub wywołuje niepożądane skutki, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient, będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 9 Regulaminu sklepu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia wydania Towaru.

Szczegółową procedurą opisano w Reklamacje i zwroty.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl