Bestsellery
Krem do mycia twarzy 50 ml
Krem do mycia twarzy 50 ml
51,00 zł
tuba
Tonik odświeżający na dzień i na noc 100 ml
Tonik odświeżający na dzień i na noc 100 ml
87,00 zł
butelka szklana
Tonik regulujący na dzień i na noc 100 ml
Tonik regulujący na dzień i na noc 100 ml
91,00 zł
butelka szklana
Mleczko do demakijażu 145 ml
Mleczko do demakijażu 145 ml
85,00 zł
butelka szklana
Emulsja nawilżająca na dzień 100 ml
Emulsja nawilżająca na dzień 100 ml
147,00 zł
butelka szklana
Olejek do twarzy  na dzień 30 ml
Olejek do twarzy na dzień 30 ml
94,00 zł
butelka szklana
Maseczka oczyszczająca 10 g
Maseczka oczyszczająca 10 g
12,00 zł
saszetka
Krem do mycia twarzy 10 ml
Krem do mycia twarzy 10 ml
9,00 zł
tuba
Krem z melisy na dzień 30 ml
Krem z melisy na dzień 30 ml
87,00 zł
tuba
Nawilżający krem pod oczy 12,5 ml
Nawilżający krem pod oczy 12,5 ml
107,00 zł
tuba
Olejek do twarzy na dzień 5 ml
Olejek do twarzy na dzień 5 ml
16,00 zł
butelka szklana
Regenerujący krem na dzień 40 ml
Regenerujący krem na dzień 40 ml
192,00 zł
tuba
Reklamacje i zwroty

Odpowiedzialność za wady towaru

Każdy klient korzystający z naszego sklepu korzysta z pełnej ochrony gwarantowanej postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zakup idywidualny) lub przepisów o rękojmi zawartych w Kodeksie cywilnym (zakup firmowy)

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania - będą one niezbędne w razie zgłoszenia reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 (22) 751 36 88.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę poźniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem lub wywołuje niepożądane skutki, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kratą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytwnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego produktu (na nasz koszt) lub zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy, bądź na kartę płatniczą, z której dokonano płatności.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych odeślemy (na Twój koszt) reklamowany produkt.

UWAGA: Klient może skorzystać z procedury reklamacyjnej, jeżeli stwierdzi wadę Towaru przed upływem terminu ważności Towaru lub terminu przydatności do użytkowania podanego na opakowaniu, a w razie braku możliwości określenia terminu ważności, przed upływem 2 lat od dnia wydania Towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@dr.hauschka.pl lub telefonicznie: +48 (22) 751 36 88. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, zapakowany w sposób zapewniający zabezpieczenie przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z Towaru w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

UWAGA: Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli przedmiot świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostanie otwarte po dostarczeniu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Sklepu: info@dr.hauschka.pl lub listem poleconym na adres Sklep Dr. Hauschka, Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki, Sklep prześle Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest o obowiązkowe. Do pobrania TUTAJ.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Adres wysyłki: Sklep Dr. Hauschka, Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki. Towar należy wysłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności od czasu otrzymania Towaru lub od czasu dostarczenia bez dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o przyjęciu zwrotu produktu. W terminie 3 dni od sprawdzenia Towaru Sklep zwróci zapłaconą kwotę, łącznie z kosztem przesyłki, który Klient poniósł przy zakupie Towaru. Pieniądze wrócą do Ciebie najszybciej, jeśli w zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy wskażesz numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, niemającego cech zapoznawania się z charakterem, cechami i funkcjonowaniem Towaru), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt odbiorcy.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl